استاندار همدان با اشاره به تخریب خانه های محله کبابیان گفت:

 دلایل شهرداری قابل قبول نیست

استاندار همدان گفت: دلایل تخریب ۳ ساختمان تاریخی در چمن کبابیان قابل قبول نیست و این موضوع را  به طور خاص پیگیری می کنم.

 دلایل شهرداری قابل قبول نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمدناصر نیکبخت در شورای سیاستگذاری رویداد «همدان ۲۰۱۸» با اشاره به تخریب خانه های محله کبابیان همدان، گفت: دلایل تخریب ۳ خانه تاریخی در چمن کبابیان قابل قبول نیست و این موضوع را  به طور خاص پیگیری می کنم.

وی با اشاره به سخن شهردار مبنی بر خطر زا بودن خانه ها بیان کرد:اگر خطری مردم را تهدید می کرد شهرداری باید موضوع را اعلام، تا تصمیم گیری و اقدامات لازم انجام می شد.

استاندار همدان با انتقاد از عملکرد شهرداری دراین زمینه، تاکید کرد: شهردای در این زمینه اشتباه کرده است.

نیکبخت در ادامه با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ گردشگری 2018 در همدان، گفت: متاسفانه برای همدان اعتباری درنظر گرفته نشده است که در مکاتبه ای  خواستار تخصیص اعتبار به استان همدان شده ایم.

وی با ابراز نگرانی از عدم وجود بودجه کافی واعتبارات لازم برای دو رویداد مهم بین المللی در همدان تاکید کرد:  مجموعه میراث فرهنگی و مدیر کل میراث فرهنگی استان همدان باید موضوع اعتبار را پیگیری کند تا به بودجه امسال برسد.

 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه این رویداد باید در حد  شأن استان همدان باشد، گفت: شهرداری اقدامات لازم جهت زیبا سازی و بهسازی ورودی های شهر را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به برگزاری  همایش باباطاهر و جشنواره انیمیشن در همدان  در اسفند ماه سال جاری، بیان کرد: متاسفانه تبلیغات لازم و اطلاع رسانی کافی در این جهت صورت نگرفته است.

نیکبخت با تاکید براینکه بیش از تبلیغات داخل استان، تبلیغات بیرونی لازم داریم، گفت: باید یک جاذبه و انگیزه برای گردشگر داخل و خارج از کشور ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تا اجلاس همدان ۲۰۱۸وقت کم و کار زیاد است، گفت: از کنار هیچ رویدادی برای معرفی استان همدان به راحتی گذر نکنید.

استاندار همدان با اشاره به برگزاری همایش شهرداران آسیایی 2018، تاکید کرد: شهرداری باید میزبانی همایش شهرداران آسیایی را هم برای ۲۰۱۹ بپذیرد.

انتهای پیام/ د.ا

 عملکرد  غیر قابل قبول شهردرای در تخریب خانه های تاریخی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.